WooCommerce için Ürün İade Talepleri Yöneticisi
Kurulum
- "product-requests-for-woocommerce" klasörünü "/wp-content/plugins/" dizinine yükleyin.
- Eklentiyi WordPress'teki 'Eklentiler' menüsünden etkinleştirin.
WooCommerce mağazanız için ürün iade taleplerini verimli bir şekilde yönetin. WooCommerce için Ürün İade Talepleri Yöneticisi WordPress Eklentisi ile iade taleplerini etkili bir şekilde yönetmeye başlayın!
WooCommerce için Ürün İade Talepleri Yöneticisi - WordPress Eklentisi
Kullanım
Müşteri Özellikleri:
- İade Talep Gönderimi:
Müşteriler tamamlanmış siparişlerden satın aldıkları ürünleri seçebilir ve iade talebi gönderebilir. - Girişi Ayrıntıları:
- İade etmek istedikleri ürünler için iade tutarını girebilirler.
- İade nedenini belirtirler.
Yönetici Özellikleri:
İade Talep Yönetimi:
Yöneticiler her iade talebini gözden geçirebilir ve aşağıdaki ayrıntıları güncelleyebilir:- Durum: Beklemede, Reddedildi veya Onaylandı seçeneklerinden birini seçin.
- İade Tutarı: Mağazanın para birimi cinsinden iade tutarını belirtin.
- İade Nedeni: Müşteri tarafından sağlanan nedeni görüntüleyin.
- Cevap Notu: Müşteriye görünür notlar yayınlayın.
- Yönetici Notu: Yalnızca yöneticiler için iç notlar tutun.
- Çözüm Tarihi: Çözüm tarihini doğru bir şekilde izlemek için işaretleyin.
Verimli Çözüm İş Akışı:
- Sağlanan ayrıntılara dayanarak talepleri değerlendirin.
- İade taleplerini kolayca onaylayabilir veya reddedebilirsiniz.
Müşteri ürün iade talep formu:
Müşteri ürün iade talepleri listesi:
İade isteklerini yönetmek için yönetici görünümü:
İade talebini düzenlemek için yönetici görünümü:
Pro Sürüm
Pro sürümü ile işletmeniz için daha da fazla kontrol ve esneklik elde edebilirsiniz. Pro sürüm, iade sürecini optimize etmek ve müşteri memnuniyetini artırmak için tasarlanmış gelişmiş özellikler sunar.
Pro Sürüm için Ayarlar
İade süresi sınırı
Müşterilerin iade talebinde bulunabileceği maksimum süreyi belirler. Örneğin, 30 gün girerseniz, müşteriler siparişlerini aldıktan sonra 30 gün içinde iade talebinde bulunabilirler.
Kullanıcı Bazlı Süre Sınırı
Her müşteri için ayrı ayrı iade süresi sınırı belirlemenizi sağlar. Kullanıcı düzenleme sayfasında müşteri başına dönüş süresi sınırı ayarını etkinleştirdiğinizde, her müşteri için ayrı bir süre belirleyebilirsiniz. Örneğin, bazı müşteriler için 15 gün, diğerleri için 45 gün gibi farklı süreler belirleyebilirsiniz. Müşteriye özel bir değer belirlemezseniz varsayılan olarak "İade süresi sınırı" değeri geçerli olur.
Müşteri İçin Ön-Uç Sayfa Başına Listelenen İstek Sayısı
Müşterilerin ön-uçta gördükleri iade talepleri listesinin sayfa başına kaç istek göstereceğini belirler. Örneğin, 10 girerseniz, müşteriler her sayfada 10 iade talebini görürler.
İstek Oluşturma
- Önce taslak olarak kaydet ve onayı göster: Bu ayar, müşterilerin iade talebini oluştururken önce taslak olarak kaydetmelerini ve daha sonra onay için göndermelerini sağlar. Bu, müşterilerin iade talebinde bulunmadan önce bilgileri dikkatlice gözden geçirmelerini sağlar.
- Tek adımda yayınlayın: Bu ayar, müşterilerin iade talebini tek adımda oluşturmalarını ve göndermelerini sağlar.
İstekleri Grupla
Mşterilerin birden fazla ürünü tek bir iade talebinde gruplandırmasını sağlar. Bu, müşterilerin birden fazla ürün için aynı anda iade talebinde bulunmasını kolaylaştırır.
Yetki Atama
"Yönetici" veya "Mağaza Yöneticisi" rollerine sahip kullanıcılara iade talepleri üzerinde farklı yetkiler vermenizi sağlar.
- Salt okunur: Kullanıcılar yalnızca iade taleplerini görüntüleyebilir ve düzenleyemezler.
- Yönetici: Kullanıcılar iade taleplerini düzenleyebilir, onaylayabilir ve reddedebilir.
- Supervisor: Kullanıcılar iade taleplerini düzenleyebilir, onaylayabilir, reddedebilir ve son onaylamayı yapabilir.
Pro sürüm ayarları:
Gruplandırılmış Ürün İade Talebi:
İade Talebi Düzenleme:
Müşteriler ve yöneticiler için iade sürecini basitleştirir. İade talebi durumunun açık bir şekilde iletilmesiyle şeffaflığı artırır. Müşteri güvenini ve deneyimini artırır.