Google Dijital Atölye nedir

Google Dijital Atölye nedir?

Google Dijital Atölye nedir?
1

Dijital Atölye; Google'ın çevrimiçi, ücretsiz dijital pazarlama eğitimi ve sertifika programıdır. Dijital Atölye ile varolan bilginizi tazeleyebilir veya yeni bilgiler edinebilirsiniz.

1

Google Dijital Atölye ile ne öğrenirim?

Google Dijital Atölyeyle ne öğrenirim?
1

Kendinizi veya işletmenizi internetten tanıtabilmeyi, internet kullanıcıları tarafından fark edilmesini, ticari işletmenizin elektronik ortamlarda doğru şekilde bulunmasını sağlamayı, sosyal medya aracılığı ile ulaşmayı hedeflediğiniz kişilerle doğru iletişim kurmayı, hedeflerinize ulaşmak için interneti en doğru şekilde kullanabilmeyi öğrenebilirsiniz.

1

Dijital Atölye dersleri

Öğrenim ilerlemesi sırasıyla kurs, (kurs içindeki) modül ve (modül içindeki) dersler seçilerek ilerlenir. Her bir ders 5 - 10 dakikalık videolar ile anlatılır. Bu videoların metinlerini "Traskript" bölümünden okuyabilirsiniz. Derslerin sonunda "Bilginizi sınayın" bölümlerinde çözeceğiniz testler bulunuyor. Dilerseniz bunları çözmeden modüllere ait testlere atlayabilirsiniz. Ancak modül testini tek seferde çözemezseniz, cevapları vermeden atladığınız modüllerin altındaki her bir dersin testini çözmek zorunda kalacaksınız. Hiçbir testin süre sınırı yok ve hata yapsanız da testleri tekrar çözebilirsiniz.

Dijital Atölye dersleri tamamlandığında ne olacak?

Dijital Atölye dersleri bitince ne olacak?
1

Dijital Atölyedeki tüm konu başlıklarını tamamladığınızda e-posta ile pdf biçiminde bir sertifika kazanacaksınız. Dilediğiniz zaman kontrol panelinizden sertifikanızı indirebilirsiniz.

1

Google sertifika sorgulama

Google sertifika sorgulama nasıl yapılır?
1

Her sertifikanın kendine özel bir kodu vardır. Bir sertifika, bu bağlantıdaki adres üzerinden sertifika kodu sorgulanarak doğrulanır.

1

Google Dijital Atölye sertifikası ne işe yarar?

Dijital Atölye sertifikası ne işe yarar?
1

Sertifikanız, bilgi birikiminizi ve tecrübenizi belgelemenize yarar. Özgeçmişinize ekleyeceğiniz yararlı bir öğedir.

1
Sosyal medya yöneticisi, e-ticaret içerik üretici v.b. pozisyonlardaki işe alımlarda, bir adayın rakiplerinin bir adım önünde yer almasını sağlar.

Ben de bu süreçlerin sonunda, Dijital Pazarlamanın Temelleri adlı sertifika programını 12/01/2019 tarihinde başarıyla tamamladım ve Google Dijital Atölye sertifika belgesine sahip oldum.
Google Dijital Atöyle ile tecrübe edinebilir, bilgilerinizi deneyimleyebilirsiniz.

https://learndigital.withgoogle.com/dijitalatolye/course/digital-marketing/lesson/77

Sosyal medyanın derinliklerine inin MODÜL 13/26 Uzun vadeli sosyal medya planınız



Özge'nin vintage butiği var ve müşterileriyle internette daha fazla etkileşime geçmek istiyor.

Şu anda iki sosyal medya ağında paylaşımlar yapıyor ama iyi bir sosyal medya stratejisi geliştirmek istiyor.

Aşağıda belirtilen eylemlere bir göz atın. Özge ilk nereden başlamalı ve hangi sırayla devam etmeli?

1) Bir sosyal medya planı oluşturmak
2) Uygun sosyal medya sitelerinde hesaplar açmak
3) Bir sosyal medya yönetim aracına üye olmak
4) Gelecek haftalarda otomatik olarak paylaşılacak gönderilerin listesini hazırlamak
Sonraki YazıÖnceki Yazı
Yorum yok
    Yorum ekle
    comment url